شيمي ایران قرارداد عربستان عربستانی اخبار بین الملل

شيمي: ایران قرارداد عربستان عربستانی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث راز جنایت شبانه 9 ساله شد

به گزارش جام جم، نیمه شب چهارم مرداد 87 درگیری دسته جمعی در پارک قائم در شهرک ولیعصر به خون کشیده شد و یک پسر 25 ساله به نام حسین با ضربه های قمه و چاقو زخمی شد

راز جنایت شبانه 9 ساله شد

عبارات مهم : جنایت

راز قتل پسر جوان در درگیری خیابانی بعد از 9 سال سر به مهر باقی مانده هست.

به گزارش جام جم، نیمه شب چهارم مرداد 87 درگیری دسته جمعی در پارک قائم در شهرک ولیعصر به خون کشیده شد و یک پسر 25 ساله به نام حسین با ضربه های قمه و چاقو زخمی شد. وی که به بیمارستان اقبال انتقال یافته شده است بود به علت شدت جراحات جان سپرد و هفت شرکت کننده در نزاع بازداشت شدند.

متهمان که همگی 20 تا 25ساله بودند، خود را بی گناه خواندند و ادعا کردند فقط در دعوا حضور داشته ، ولی ضربه های مرگبار را به قربانی نزده اند. با ادامه تحقیقات پلیس یکی از شرکت کنندگان در دعوا به نام صادق به عنوان تنها مظنون پرونده تحت بازجویی قرار داده شد ولی وی نیز خودش را بی گناه خواند.

راز جنایت شبانه 9 ساله شد

این متهم در شعبه 71 دادگاه کیفری سابق استان تهران، پای میز محاکمه ایستاد. قضات دادگاه با توجه به انکار متهم، پرونده را لوث تشخیص داده و حکم به برگزاری مراسم قسامه دادند. هنگامی که صادق 50 بار سوگند بی گناهی یاد کرد، حکم برائت جهت وی صادر شد.

این حکم در دیوان عالی کشور تائید شده است بود که اولیای دم درخواست دیه از بیت المال را مطرح کردند. آنها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران حاضر شدند و گفتند، چون با گذشت 9 سال از این ماجرا قاتل پسرمان شناسایی نشده و هیچ یک از شرکت کنندگان در دعوا نیز قتل را گردن نگرفته، درخواست داریم تا دیه از صندوق بیت المال پرداخت شود. چون باگذشت سال ها از این ماجرا دیگر ما نمی توانیم مظنونی را به دادگاه معرفی کنیم.

به گزارش جام جم، نیمه شب چهارم مرداد 87 درگیری دسته جمعی در پارک قائم در شهرک ولیعصر به خون کشیده شد و یک پسر 25 ساله به نام حسین با ضربه های قمه و چاقو زخمی شد

قضات دادگاه وارد شور شدند و با در نظرگرفتن این که قتل در درگیری دسته جمعی رخ داده درخواست اولیای دم مبنی بر دریافت دیه را رد کردند. دیروز این حکم در شعبه 29 دیوان عالی کشور مهر تائید خورد و قطعی شد تا راز سر به مهر کشته شدن پسر جوان 25 ساله شود.

واژه های کلیدی: جنایت | شبانه | پرونده | دادگاه | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار